Pieci vienkārši asinsspiediena pazemināšanas paņēmieni

Pieci vienkārši asinsspiediena pazemināšanas paņēmieni

Asinsspiediens ir hidrodinamiskais spiediens, kuru uz asinsvadu sieniņām rada asiņu cirkulācija organismā.
Asinsspiediens ir viena no medicīniskajām dzīvības pazīmēm.
Arteriālais spiediens (AS) dienas laikā svārstās. Kad no rīta pamostaties, jūsu AS, visticamāk ir zemāks par vidējo. Un tas mainās dienas laikā.
Augsts asinsspiediens, saukts arī par hipertoniju, ir katram trešajam pieaugušajam. Katrs otrais atrodas pirms hipertensijas stāvoklī, kad AS ir augstāks par normu, bet vēl nav pietiekami augsts, lai atbilstu paaugstināta spiediena definīcijai. Matemātika ir pavisam vienkārša: diviem no katriem trim pieaugušajiem ir kāda no potenciāli bīstamām paaugstināta spiediena formām.
Eksistē ne mazums statistikas datu, kas var nodemonstrēt tās bīstamās indikācijas, kuras piemīt hipertonijai, bet visprecīzāk to raksturo šis citāts: “Paaugstināts asinsspiediens pakļauj jūs sirds saslimšanas riskam un insultam, kas ir galvenie nāves iemesli ASV”. Tikai 50% cilvēku, kuri slimo ar hipertoniju, regulāri kontrolē savu stāvokli un aktīvi rūpējas par to.
Pēc Slimību profilakses un kontroles centra ziņām, katru dienu hipertonija paņem 1100 cilvēku dzīvības.

Dabiska augsta asins spiediena ārstēšana

(Lūdzu pievēršat uzmanību tam, ka šie padomi nav domāti jūsu ģimenes ārsta noteiktās ārstēšanas nomaiņai vai aizstāšanai. Ja vēlaties sekot padomiem, pirms tam noteikti konsultējieties ar savu ārstu!)

Atbrīvojieties no liekā svara

Soltleiksitijas Starpvalstu medicīnas institūta kardiologs un elektrofiziologs Džons Dejs saka: “Es pat nevaru saskaitīt, cik esmu redzējis tādus pacientus, kuri notievējot ir “sakārtojuši” savu asins spiedienu.”

Atsakieties no alkohola un narkotikām

Alkohola un narkotiku lietošana bojā kā nieres tā arī aknas. Aknu un nieru bojājumi rada sava veida “šķidro krātuvi”, kuros uzkrājas organisma liekais šķidrums. Šis depozitārijs paātrina sirds ritmu un paaugstina asins spiedienu.
Bezrecepšu preparāti, tādi kā naproksēns un ibuprofēns, aiztur organismā nātriju. Tas, savukārt, rada papildu stresu sirdij. Stimulatoriem, piemēram, kafijai, sodai, piemīt līdzīgs efekts – tās liek sirdij sisties ātrāk un paaugstināt asins spiedienu.

Meditācija

Pētījumā, kas publicēts žurnālā PLOS One, ir teikts, ka transcendentālās meditācijas praktizēšana 20 minūtes divas reizes dienā, izraisa fermentatīvu atbildes reakciju kura pazemina asins spiedienu. Kāds cits pētījums parādīja, ka meditācija palēnina smadzeņu novecošanu, samazina sāpes. Sarakstu varētu turpināt un turpināt…

Vingrinājumi

Maijo klīnikā pierādīts, ka 30 minūtes vingrinājumu dienā var ievērojami pazemināt arteriālo spiedienu. Varat pat kādu dienu izlaist, bet vēlams vingrot regulāri, jo, ja pārstāsiet to darīt, asins spiediens atkal paaugstināsies. Visvienkāršākais veids kā nepārtraukt vingrošanu ir darīt to, kas jums patīk. Ir milzums daudz iespēju vingrot un izbaudīt procesu. Lūk, daži no tiem – badmintons, basketbols, braukšana ar velosipēdu , dejas, frīsbijs, pārgājieni, galda teniss utt.

Glutēns

Pētījumā, kas veikts, lai uzzinātu kā glutēns ietekmē asinsspiedienu, ir teikts, ka diēta ar augstu glutēna saturu saistīta ar ievērojamu arteriālā spiediena samazināšanos.

Ja patika tev, noteikti patiks arī taviem draugiem. Padalies!

Pievienojies domubiedriem!