Piecas nelielas viltības, kas palīdzēs atbrīvoties no vēdera uzpūšanās.

Piecas nelielas viltības, kas palīdzēs atbrīvoties no vēdera uzpūšanās.

Nevienam nepatīk šī uzpūstā sajūta. Kur slēpjas tās iemesli? Uzpūsta vēdera sajūta tiek raksturota kā diskomforta sajūta, ko parasti pavada gāzu veidošanās un piepūsta vēdera lejas daļa. Aplūkojot iemeslus, šķiet, ka tieši nepareizi izvēlēti produkti un dzērieni ir galvenie uzpūšanās vaininieki, taču ir arī citi iemesli, kuri korelē ar citām problēmām, kas sevī ietver:

  • Dispepsiju kopumā;
  • Gāzes un meteorismu;
  • Kuņģa sulas atvilni;
  • Aizcietējumus;
  • Kairinātā zarnu trakta sindromu;
  • Laktozes un glutēna nepanesību;
  • Citas pārtikas alerģijas;
  • Bakteriālās infekcijas;
  • Nesagremojamās vielas (tādas kā cietie vitamīni un piedevas);
  • Piena un piena produktu nepanesību;
  • Pārāk liels cietes saturu pārtikā;
  • Pārāk daudz ikdienas pārtikas vai pārāk ātra ēdiena norīšana;
  • Pārāk daudz lietots ūdens, pārāk ātra tā norīšana;
  • Mākslīgo saldinātāju lietošana;
  • Fruktozes un ogļhidrātu lietošana vienlaicīgi;
  • Dažādus ķīmiskos savienojumus diētiskajos produktos;
  • Pārāk lielu tauku daudzumu kuņģī.

Lai ierobežotu vai vispār izslēgtu vēdera pūšanās iespēju un tā sāpīgās fiziskās izpausmes, aplūkosim dabiskus līdzekļus, kas palīdzēs jums tikt galā ar šo nepatīkamo parādību:
Garšaugi, kas palīdz vēdera pūšanās gadījumā – kumelītes, dilles, fenhelis, baziliks, ķimenes, kanēlis, ķiploks, ingvers, muskatrieksts, oregano, pētersīļi, piparmētra un zaļumi. Ingvers un piparmētra ir sevišķi iedarbīgi.
Aktivētā ogle var palīdzēt atvieglot vēdera uzpūšanās simptomus, ja lietosiet to stundu pirms ēšanas. Viens grams aktivētās ogles kapsulas veidā ir pilnīgi pietiekami, lai atvieglotu uzpūsta vēdera radītu diskomfortu.
Probiotiķi palīdz gremošanas procesos un gāzu mazināšanas procesā. Tie ir pieejami kapsulās, bet tos var sastapt arī dabiskā formā, piemēram, dabiskajā jogurtā, kefīrā, sālījumos, kimči salātos, skābos kāpostos, paniņās un miso. Pārtikā, kas satur pazeminātu fermentu daudzumu. Jāizvairās no fermentētajiem cukuriem. Neskatoties uz to, ka fermentācija ir laba zarnu traktam, ja ar veselību viss ir kārtībā, tā var novest pie vēdera uzpūšanās stresa situācijās. Ierobežojiet savā ēdienkartē žāvētus augļus, ābolus, ķiplokus, sīpolus, pākšaugus un kviešu produktus, un sekojiet savam veselības stāvoklim šajā laikā.

Trekns ēdiens. Produkti, kas pārpilni ar taukiem, var izraisīt vēdera uzpūšanos. Apstrādātie pārtikas produkti vai produkti ar augstu tauku saturu paši pēdējie atstāj kuņģi, lai tālāk tiktu pārstrādāti tievajā un resnajā zarnā, un tas palielina vēdera pūšanās iespēju. Lai izvairītos no vēdera uzpūšanās, atsakieties no trekniem produktiem, kas ir piesātināti ar grūti pārstrādājamajiem taukiem.

Ja patika tev, noteikti patiks arī taviem draugiem. Padalies!

Pievienjies mūsu sekotājiem

Aizvērt