Kā brokastot, lai notievētu

Kā brokastot, lai notievētu

Galvenā pareizas ēšanas mantra vēsta, ka brokastīm jābūt sātīgām. Tase kafijas no rīta pilnvērtīgu brokastu vietā ir pretrunā ar veselīgu tievēšanu. Pat ja jūs nevēlaties ēst uzreiz pēc pamošanās, vajadzētu tam pārkāpt pāri. Burtiski pēc dažām nedēļām jūs no rīta sāksiet izjust veselīgu apetīti.

PAREIZAS BROKASTIS

Kaloritāte

Pēc miega organismu ir nepieciešams “iedarbināt” un dot tam nepieciešamo enerģijas daudzumu. Brokastīm jābūt sātīgām un barojošām. Dienas pirmajai maltītei jāsatur 300 – 400 kalorijas. Bet tas nenozīmē, ka no galda jāpieceļas ar sajūtu, ka jūs pabarojusi vecmāmiņa.

Cukurs

Ja brokastīs ēdat piena produktus un augļus, papildus cukurs nebūs nepieciešams. Cukura diennakts deva – 36 grami. Ņemiet vērā, ka tā ietver sevī ne tikai tīru cukuru, bet arī to, kas atrodas nesaldos produktos.

Ogļhidrāti

Jūsu šķīvja saturā jābūt 45 – 55% ogļhidrātu. Tos satur pilngraudu produkti un dārzeņi. Saliektie ogļhidrāti putrā vai pilngraudu grauzdiņā dod daudz enerģijas. Ja no rīta esat pieradis brokastīs apēst bulciņu un izdzert kafiju, atsakieties no tā.

Olbaltumvielas

Brokastīs jāpatērē 15 – 20% olbaltumvielu saturošu produktu. Olas, piena produkti, pākšaugi un rieksti ir lielisks variants figūrai draudzīgām brokastīm.

Lipeklis jeb glutēns

Glutēna dienas norma ir 25 grami. Augļi, cieti nesaturoši dārzeņi, rieksti, pilngraudu produkti dos jums sāta sajūtu līdz pusdienām un palīdzēs sasniegt nospraustos tievēšanas mērķus.

Tauki

Piesātinātie tauki atstāj smaguma sajūtu vēderā. Tāpēc tradicionālais bekons, desiņas un siers nebūtu jāiekļauj dienas pirmajā maltītē. Derēs avokado, dažādi rieksti un olīveļļa. Tā būs labākā izvēle.

Brokastošanas laiks

Ideālā gadījumā vajadzētu brokastot laika posmā no 7 līdz 9. Ja jums jābūt darbā agrāk, vai tieši otrādi, esat pamodies vēlu, cenšaties pabrokastot 30 – 60 minūtes pēc pamošanās. Ir cilvēki, kas neēd brokastis, neskatoties uz visiem ieteikumiem. Tādā gadījumā sadaliet maltīti divās daļās: sākumā ēdiet kaut ko vieglu, bet pēc stundas vai pusotras ķerieties klāt pilnvērtīgām brokastīm.
Sekojiet šai formulai, baudiet garšīgas un pilnvērtīgas brokastis. Tas būs pareizais ceļš uz ideālu augumu. Sabalansētas brokastis ir atslēga jūsu veselībai un figūrai!

Ja patika tev, noteikti patiks arī taviem draugiem. Padalies!

Pievienjies mūsu sekotājiem

Aizvērt