Kā menopauzes laikā saglabāt labu pašsajūtu?

Kā menopauzes laikā saglabāt labu pašsajūtu?

Ir daži ieteikumi, kas palīdz sievietēm menopauzes laikā saglabāt labu pašsajūtu un sievišķo formu.

  • Uzturā jālieto sojas produkti, kas satur fitoesterogēnus un kompensē estrogēna zudumu.
  • Uzturā jāizvēlas mazāk asus ēdienus.
  • Jāsamazina alkohola un kofeīna saturošu produktu patēriņš.
  • Regulāri jāpilda vingrojumi starpenes un iegurņa muskulatūras stiprināšanai.
  • Nedrīkst izvairīties no mīlēšanās! Sekss palīdz uzturēt maksts muskulatūru vingru, normalizē maksts mitrināšanos - lubrikāciju. Pētījumos pierādīts, ka sievietēm, kurām ir regulārs sekss, neveidojas maksts atrofija.
  • Karstuma viļņu laikā jāelpo dziļi un lēni.
  • Lai mazinātu karstuma viļņus, jāvingro regulāri, vismaz 3 reizes nedēļā.
  • Karstuma viļņus, bezmiegu un neregulāras mēnešreizes var mazināt arī ar akupunktūru.
  • Ieteicama vispārēja ķermeņa masāža, tā uzlabo asinscirkulāciju visā ķermenī.
  • Vēlams nēsāt vieglu un ērtu apģērbu.
  • Ieteicams konsultēties ar ginekologu par iespēju uzsākt menopauzes hormonu terapiju, kas ir visefektīvākais līdzeklis menopauzes simptomu mazināšanai un pašsajūtas uzlabošanai.

Ja patika tev, noteikti patiks arī taviem draugiem. Padalies!

Pievienjies mūsu sekotājiem

Aizvērt