Deviņi padomi svara samazināšanai

Deviņi padomi svara samazināšanai

Notievēšana ir sarežģīts process. Gan garīgi, gan fiziski. Jaunākie zinātniskie pētījumi pierādījuši, ka, kad organisms sāk ievērojami zaudēt savu masu, tas spītīgi cīnās pretī, lai to atgūtu. Bet, nestatoties uz bioloģiskajiem šķēršļiem, neskaitāmi cilvēki tievē sekmīgi un notur vēlamo svaru.
Tad kā tas notiek? Savā nesenajā pētījumā par svara zaudēšanu TIME lūdza 9 svara samazināšanas ekspertus dot labākos padomus cilvēkiem, kuri vēlas atbrīvoties no liekā svara.

Lūk, galvenie padomi par to, kas reāli palīdz, kas cilvēks patiesi vēlas notievēt.

Izvairieties no cukura

“Izvairieties no visiem saldinātajiem dzērieniem, jo tie jums dod tikai un vienīgi “tukšās kalorijas”, kuras nepiepilda organismu. Cukurs iedarbojas uz aknām, lai uzkrātu taukus vēdera rajonā.”
Doktors Dīns Šilindžers, Kalifornijas universitātes priekšnieks, Sanfrancisko vispārējās iekšējās medicīnas nodaļa.

Neiespringstiet uz kalorijām

“Nepārtraukta kaloriju skaitīšana cieš neveiksmi, jo tā ignorē to, kā ēdiens ietekmē mūsu hormonus un vielmaiņu. Labāk pievērsiet uzmanību pārtikas produktu kvalitātei.”
Doktors Deivids S. Ludvigs, Hārvardas medicīnas skolas ēdināšanas specialitātes profesors.

Padariet to par galveno mērķi

“Vienkāršs paziņojums – ēst veselīgu un kvalitatīvu ēdienu un nodarboties ar mērenu un enerģisku fizisko slodzi. Galvenais uzdevums ir tajā, lai jūs patiesi to vēlētos un darītu, nemainot vidi, kura bieži vien vēlas mūs bīdīt nepareizajā virzienā.”
Doktors Stīvens R. Danielss, Kolorado Bērnu slimnīcas pediatrs.

Noregulējiet mērķus

“Tiecieties uzlabot savu veselību un sasniegt psiholoģiski “laimīgu svaru”, nevis nereālu “ideālo” svaru, kas vairumam cilvēku nemaz nav nepieciešams.”
Doktors Džaideps Behari, Pitsburgas Universitātes Medicīnas skolas profesors.

Obligātas izmaiņas

“Cilvēkiem jāmaina priekšstati par to, kurš ir gatavs izdarīt izmaiņas tajā, kā viņš dzīvo. Vairums ārstēšanās metožu ir ar īslaicīgu efektu un cilvēkam pat nav īpaši jācenšas, lai to sasniegtu. Bet, tās nav ilglaicīgas metodes.” Doktors Maikls Džensens, Maijo klīnikas aptaukošanās problēmu speciālists.

Ēdiet garšīgu ēdienu

“Jums nepieciešama programma, kas remdina izsalkumu un satur garšīgus ēdienus, lai tā nelīdzinās diētai. Bads grauj gribasspēku, un tieši tāpēc vairums diētu cieš neveiksmi.”


Ja patika tev, noteikti patiks arī taviem draugiem. Padalies!

Pievienjies mūsu sekotājiem

Aizvērt