Attīriet plaušas dabiskā veidā. Katram, kurš kaut reizi ir smēķējis, tas jāizmēģina!

Attīriet plaušas dabiskā veidā. Katram, kurš kaut reizi ir smēķējis, tas jāizmēģina!

Ir labi, ja jums ir vesela sirds, nieres, aknas un smadzenes. Bet jūs nevarat apgalvot, ka esat veseli, ja jūsu plaušas nestrādā pienācīgi.
Plaušas transportē skābekli pa visu mūsu ķermeni, atbrīvo to no ogļskābās gāzes, kas ir ūdeņraža un skābekļa difūzijas blakusprodukts mūsu organismā.
Neatkarīgi no tā, vai jūsu plaušas cietušas no apkārtējās vides piesārņojuma vai no smēķēšanas un darba ar ķīmiskām vielām, jums nepieciešams tās aizsargāt.
Pirmkārt, jums katru dienu jāveic dziļas ieelpas. Tas ir vislabākais veids kā izvadīt no plaušām toksīnus, īpaši tad, ja esat smēķētājs.
Otrkārt, iesakām jums uzsākt vieglus fiziskus treniņus (jūsu spēju robežās, protams), jo tad elposiet biežāk un dziļāk, piemēram, skriešanas vai nūjošanas laikā.
Pēc tam jums, iespējams, būs nepieciešams izmainīt dažas lietas jūsu dzīves veidā, īpaši jūsu ēdienkartē. Sekojot šiem padomiem, jūs pasargāsiet savas plaušas.

Vīnogas un resveratrols

Vīnogu ķīmiskais sastāvs uzlabos jūsu veselību un mazinās emfizēmas risku un plaušu vēža risku.
Bez tam, ja slimojat ar astmu, ir zinātniski pierādīts, ka vīnogas var jums palīdzēt un tas viss ir saistīts ar ķīmisku vielu, kuru sauc proantocianidīns.
Resveratrols, ko satur vīnogas, satur antioksidantus, tāpēc ēdot vīnogas, jūs varat novērst plaušu šūnu apvalka iekaisumu.

Selerijas un organiskais nātrijs

Nātrija deficīts var novest pie problēmām ar plaušām un bronhiem. Tas ir svarīgs savienojums, kas likvidē ogļskābo gāzi organismā.
Selerijas var nodrošināt jūsu organismu ar pietiekamu daudzumu nātrija, kas uzlabos jūsu plaušu veselību. Selerija ir ļoti vērtīga cilvēkiem, kuri cieš no astmas.
Selerijas satur ievērojamu C vitamīna daudzumu, kas palīdz samazināt plaušu iekaisumu.

Ananasi un bromelaīns

Jūsu plaušas cieš no vienkāršas elpošanas, īpaši tad, ja dzīvojat piesārņotā vidē. Tas kļūst vēl ļaunāk, ja smēķējat vai strādājat ar ķīmiskām vielām.
Tas kaitē plaušām, jo tās kļūst mazāk elastīgas un noturīgas. Lietojot uzturā ananasus, jūs dosiet savam organismam fermentu, ko sauc par bromelaīnu, kurš palīdz veikt plaušu detoksikāciju.

Pienenes un magnijs

Pienenes ir ideāli piemērotas ikvienam cilvēkam, kas vēlas uzlabot savu veselību. Tas saistīts ar to, ka pienenēs ir daudz nātrija, kalcija un kālija. Tajās ir arī daudz dzelzs un magnija.
Visi šie elementi ir ļoti svarīgi jūsu vispārējam veselības stāvoklim, arī plaušām. Magnijs veido ķermeņa šūnas, īpaši plaušu audos un nervu sistēmā.

Pastinaks

Ar pastinaka palīdzību jūs varat palielināt bronhiālo funkciju un asinsriti plaušās, vienlaicīgi mazinot astmas simptomus.
Pastinaks satur fosfora un hlora savienojumus, kas ievērojami uzlabo plaušu stāvokli.

Burkāni un vitamīns A

Burkāni ir bagāti ar vitamīnu A, kas var ievērojami samazināt plaušu saslimšanas risku. Eksistē vairāki pētījumu veidi, kuri veikti ar žurkām, un tas ir pierādīts atkal un atkal.

Koriandrs un smagie metāli

Koriandrs var noderēt gadījumā, kad jums jālikvidē smagie metāli – elementi, kas saistīti ar plaušu slimībām. Sagremojot koriandru, jūsu organisms atbrīvojas no toksiskajiem metāliem, kurus var atrast plaušu audos.

Sargājiet savas plaušas, lietojot uzturā šādu sulu:

SASTĀVDAĻAS:

  • 2 burkāni
  • 3 seleriju kāti
  • ingvera saknes gabaliņš
  • 1 ananass
  • koriandra saišķītis

Ja patika tev, noteikti patiks arī taviem draugiem. Padalies!

Pievienjies mūsu sekotājiem

Aizvērt