Kasiere palīdzēja klientei samaksāt par pirkumu. Bet pēc tam notika kas neticams
Palīdzēdama savam tuvākajam, sieviete nepažēloja pēdējo naudu. Taču to, kas notika pēc tam, negaidīja neviens.
Hjūstonas iedzīvotāja Rīna Līu vien uz īsu brīdi ieskrēja lielveikalā, lai nopirktu pāris lampiņas. Viņa steidzās uz tikšanos ar klientiem, taču pie kases saprata, ka ir aizmirsusi mājās telefonu un naudas maku. Uzzinājusi par klientes problēmu, kasiere Rita Džeksone Bergsa piedāvāja samaksāt par pirkumu, neraugoties uz to, ka viņai pašai bija finansiālas grūtības.
Sievietes kontā bija palikuši vien 20 dolāri, taču viņa bez šaubu ēnas iztērēja 13, lai apmaksātu nepazīstamās sievietes pirkumu.
Rīna bija aizkustināta par veikala darbinieces rīcību. Viņa tūlīt pat devās uz māju un atgriezās, lai atdotu kasierei parādu un vēl nedaudz pa virsu kā pateicību.
Vakarā jaunā sieviete dalījās ar šo notikumu vietējā sociālajā tīklā Nextdoor un kļuva ļoti priecīga, uzzinot, ka rajona iedzīvotāji pazīst Ritu kā laipnu un atsaucīgu cilvēku, kas vienmēr piedāvā palīdzību, atceras pastāvīgo klientu vārdus un uzlādē cilvēkus ar labu garastāvokli 38 gadu garumā. Kasieres acu priekšā bija izauguši viņu bērni, nosirmojuši vecāki, un katram no viņiem sieviete prata veltīt laipnu vārdu.
Uzzinot par vēl vienu labu iemīļotās kasieres rīcību, kaimiņi nolēma Ritai organizēt līdzekļu vākšanu caur kolektīvā finansējuma platformu, lai izteiktu savu cieņu un pateicību par viņas grūto ikdienas darbu. Sākumā iedzīvotāji bija domājuši uzdāvināt Ritai 5 tūkstošus dolāru, taču ziedojumi nebeidzās, un rezultātā tika saziedoti 20 tūkstoši!
Kaut ko tādu Rita, protams, nebija gaidījusi un bija dziļi aizkustināta par tādu rajona iedzīvotāju attieksmi. Viņa atzinās, ka saskarsme ar pircējiem ir viņas darbā visjaukākā lieta. Sieviete ik dienu cenšas palīdzēt cilvēkiem, negaidot neko pretī.